Şehirde sıcaklık 40 dereceyi aşınca alkol yasağı geldi

Avrupa genelinde etkisini artıran aşırı sıcak hava dalgası, Fransa’nın başkenti Paris’te olağanüstü önlemlerin alınmasına neden oldu. Kent yönetimi, sağlık sistemine binen yükü azaltmak amacıyla kamuya açık alanlarda alkol tüketimini geçici olarak yasaklama kararı aldı. Yetkililer, son günlerde sıcaklığa bağlı sağlık sorunlarında ciddi artış yaşandığını belirtti. Paris’te termometreler 40,9 dereceyi göstererek haziran ayı için yeni bir sıcaklık rekoruna ulaştı. Paris Emniyet Müdürü Patrice Faure, sağlık kuruluşlarının yoğun baskı altında olduğunu vurgulayarak, yeni tedbirlerin zorunlu hale geldiğini söyledi. ALKOL SATIŞI VE TÜKETİMİNE GEÇİCİ YASAK Karar kapsamında, 26 Haziran Cuma günü öğle saatlerinden…

Read More